Office 2010 - popisowy trailer


 

Microsoft poczuł siłę spotów reklamowych. Krótkie filmiki promujące IE8, wyjaśniające wyższość odtwarzacza M$ nada iPodem i wiele innych. Teraz przyszedł czas na Office. Jakiś czas temu zamieściłem kilka screenów z Office 10, dziś można zobaczyć bardzo dobrą produkcje związaną z tym pakietem. Wszystko wygląda jak zapowiedź dobrego filmu akcji. Broń, piękne kobiet, szybkie samochody itp. a to dopiero początek. W dalszej części nagrania pod tytułem „W poszukiwaniu zaginionej czcionki” pojawia się odrobinę ironii. Nic tylko oglądać:

 


Nie wiem jak wy, ale ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozostaje tylko pytanie, czy wydawanie pieniędzy na takie spoty ma sens? 



W lipcu zainteresowani testerzy dostaną kopie najnowszej wersji Office’a 2010!


-Jak stać się „zainteresowanym testerem”?


Wystarcz wejść na stronę Office 2010 Technical Preview Program Waitlist Registration, poklikać gdzie trzeba, wypełnić dane i czekać na efekty.   

W skład wersji testowej wejdą następujące programy:

Word 2010,

Excel 2010,

Outlook 2010,

PowerPoint 2010,

OneNote 2010,

Communicator 2010,

Access 2010,

InfoPath 2010,

Publisher 2010           

 

Microsoft vs Google

 

13 lipca ( poniedziałek) Microsoft uruchomi Google Doc killera- czytać Office w chmurze. Moim zdanie wynika to raczej z potrzeby zapełnienia dziury w internetowej ofercie M$. Wielkich zmian wy słupkach popularności raczej się nie przewiduje.   



Brak komentarzy:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Obsługiwane przez usługę Blogger.